top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoramarta71088

Dawne czasy z byłym mężem

Drogi pamiętniczku pragnę się poskarżyć. Dziś tj. 6.05.2015 Mąż ustalił dniem naprawiania związku bo groził nam rozwód. Zabrał mnie na kawkę potem miał być spacerek. Pięknie, ładnie. Życie jednak jak zwykle droczy się z planistami. Okazało się, że Jego ciocia słabo się czuje i trzeba do niej jechać. Spoczko. O godzinie 20.45 postanowił, że mu smutno i załatwi ziołowy rozweselacz. W ten sposób stracił godzinę z pobycia z żoną na załatwianiu "lekarstwa", a po jego spaleniu (taaaka innowacyjna forma leku), był tak leniwy, że już mizianki czy choćby pogaduszki nie wchodziły w grę.

2 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Przebieranki

Dla mnie to oczywistość i banał, a nie jakaś błyskotliwa, odkrywcza rozkmina, ale pewien znajomy zaskoczył mnie kiedyś pokazując, że nie każdy myśli tak samo. Powiedział: "Nie kumam ludzi, którzy lubi

Szacunek dla ludzi pracujących fizycznie

Choć mam całkiem sporo siły w rękach i nogach (w nogach szczególnie :D), to jednak jestem drobną dziewczyną. Drobną, ale zawziętą jak się okazało. Moi koledzy od zakładania ogrodów, umęczeni słońcem

Post: Blog2_Post
bottom of page