top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoramarta71088

Do czego oni są?

Kobiety są teraz ogromnie niezależne. Wszystko potrafią same zrobić, ze wszystkim radzą sobie lepiej od mężczyzn. Świetnie ich zastępują, a potem dziwią się i snują zarzuty dlaczego oni im w niczym nie pomagają.

Do czego potrzebny jest mężczyzna niezależnej kobiecie? Do czego jest potrzebny mi mężczyzna? Sex można mieć z każdym. Poczucie własnej wartości dużo lepiej dostarczą obcy mężczyźni.

Ale inni nie dadzą:

-poczucia stabilizacji, że nigdy nie będzie się samemu

-poczucia, że zawsze można na kogoś liczyć, jakby zdarzyła się jednak sytuacja, z którą nie umiem sobie poradzić

-do przytulania, dawania ciepła, poczucia, że jak jednak coś będzie się walić to on będzie obok i uratuje sytuację.

-do podejmowania trudnych decyzji (bo my z natury jesteśmy niezdecydowane).

-do wsparcia 24h/dobę

-do poczucia bycia potrzebnym komuś (do może dać też dziecko, ale dziecko daje wyłącznie to. Więc po co te dzieci? O tym już w innym odcinku)

4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Przebieranki

Dla mnie to oczywistość i banał, a nie jakaś błyskotliwa, odkrywcza rozkmina, ale pewien znajomy zaskoczył mnie kiedyś pokazując, że nie każdy myśli tak samo. Powiedział: "Nie kumam ludzi, którzy lubi

Szacunek dla ludzi pracujących fizycznie

Choć mam całkiem sporo siły w rękach i nogach (w nogach szczególnie :D), to jednak jestem drobną dziewczyną. Drobną, ale zawziętą jak się okazało. Moi koledzy od zakładania ogrodów, umęczeni słońcem

Post: Blog2_Post
bottom of page