top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoramarta71088

głupie uprzedzenia

Nie darzę sympatią stereotypowych cyganów, ale kto ich lubi? Kiedy rodziłam się nie miałam uprzedzeń. Więc skąd się to dziadostwo wzięło?

Nie chce mi się, no ale trudno. Idę, idę do sklepu. Tak, podjęłam poważną decyzję. Pomarańcze których nie ma w domu są mi niezbędnie potrzebne, aby zrobić obiad typu Magda Wójcik z programu „jem i chudnę”.

-cześć!

Słyszę radosny okrzyk z zza pleców. Niewiele myśląc staram się odpowiedzieć równie radośnie:

- o! Hej!

Ale cóż to. Przecież go nie znam. Aj w takim przypadku moje powitanie powinno brzmieć bardziej badawczo. No trudno, czasu nie cofnę. Moim błękitnym oczom ukazuje się młodzieniec o szarawo ciemnej karnacji. Zgaduję iż to cygan, dlatego odruchowo łapię się za portfel i ściskam mocnej reklamówkę. Okazało się, że chce mnie tylko poderwać. No dobra niech próbuje. Czas start, męcz się chłopcze, na starcie masz u mnie plusa za podjęcie próby.

-Fajną masz reklamówkę- mówi.

Słyszę to i jednak postanawiam z powrotem zacisnąć mocniej rękę na mojej foliówce z reklamą żubrówki.

6 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Przebieranki

Dla mnie to oczywistość i banał, a nie jakaś błyskotliwa, odkrywcza rozkmina, ale pewien znajomy zaskoczył mnie kiedyś pokazując, że nie każdy myśli tak samo. Powiedział: "Nie kumam ludzi, którzy lubi

Szacunek dla ludzi pracujących fizycznie

Choć mam całkiem sporo siły w rękach i nogach (w nogach szczególnie :D), to jednak jestem drobną dziewczyną. Drobną, ale zawziętą jak się okazało. Moi koledzy od zakładania ogrodów, umęczeni słońcem

Post: Blog2_Post
bottom of page