top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoramarta71088

Rączki przy sobie

Leżysz tak spokojnie obok, niby tak blisko ale jakby daleko. Nieosiągalny jak kolczasty żółw zamknięty we własnej skorupie. Ej! Ale przecież nawet żółwie nie mają kolców! I tak patrzę i patrzę na to pancerne stworzonko tak piękne i tak zimne jak błyszcząca porcelanowa figurka. Każda próba poznania jej wszystkimi zmysłami grozi rozbiciem i utratą. Mam tak patrzeć? Nie dotykać, nie smakować, nie wąchać tylko patrzeć? Oto próba charakteru, wytrwałości i nie wiem czego jeszcze. Więc dalej tylko siedzę i ch** jasny mnie trafia, że dotknąć nie mogę. Myślę: obłamię chociaż kolce, chociaż jeden, ten najmniejszy. A tu trach, skaleczenie i sypiąca się na ranę sól czosnkowa. To Twój atak? Nie, raczej obrona. Tylko przed czym? Przed miłością, okazaniem uczuć (słabości?)? Niee ten pancerz nie może mieć słabości. A jednak, ku mojemu zdziwieniu ukazuje się drobna kreska, prawie niewidoczna, zalana czerwienią. Skorupa okazuje się tylko wapienną warstewką wypełnioną człowiekiem. Wspaniałym, szlachetnym, dobrym, młodym człowiekiem. Widziałam go, i obiecałam sobie, że nigdy nie zapomnę tego widoku.

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Przebieranki

Dla mnie to oczywistość i banał, a nie jakaś błyskotliwa, odkrywcza rozkmina, ale pewien znajomy zaskoczył mnie kiedyś pokazując, że nie każdy myśli tak samo. Powiedział: "Nie kumam ludzi, którzy lubi

Szacunek dla ludzi pracujących fizycznie

Choć mam całkiem sporo siły w rękach i nogach (w nogach szczególnie :D), to jednak jestem drobną dziewczyną. Drobną, ale zawziętą jak się okazało. Moi koledzy od zakładania ogrodów, umęczeni słońcem

Post: Blog2_Post
bottom of page