top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoramarta71088

Uwaga na słowa

Ludzie zaczęli mnie słuchać. Jakie to dziwne. Czyżbym zaczęła mówić głośniej? Nieee, chyba nie. Mądrzej? Ooo co to, to na pewno nie. Więc o co chodzi? Zawsze mogłam zaczynać zdanie i go nie kończyć, jak w trakcie przemyślałam je i stwierdziłam, że jest głupie, a teraz... zaczynam coś a ludzie patrzą na mnie czekając aż skończę, przerywają swoje zajęcia jak coś mówię. Dziwne to. Chyba się do tego przyzwyczaję. Mam taka nadzieję. Trochę czasu mi to zajmie, ale dam radę. Ja miałabym nie dać? W każdym razie zacznę uważać na to co wychodzi z moich ust, skończę z nic nieznaczącym potakiwaniem i pochrumkiwaniem skoro i ono zwraca na siebie uwagę.

4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Przebieranki

Dla mnie to oczywistość i banał, a nie jakaś błyskotliwa, odkrywcza rozkmina, ale pewien znajomy zaskoczył mnie kiedyś pokazując, że nie każdy myśli tak samo. Powiedział: "Nie kumam ludzi, którzy lubi

Szacunek dla ludzi pracujących fizycznie

Choć mam całkiem sporo siły w rękach i nogach (w nogach szczególnie :D), to jednak jestem drobną dziewczyną. Drobną, ale zawziętą jak się okazało. Moi koledzy od zakładania ogrodów, umęczeni słońcem

Post: Blog2_Post
bottom of page