top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoramarta71088

Wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie i cholera wie czym jeszcze.

Mogła być dziwką, dowiedziała się, że potrafi. Umie grać ciałem. Zaczynała jak nieudolny kurczak stawiając pierwsze kroki przed youtubem, dokładnie studiując każdy ruch seksownych kobiet. Potem kurs tańca na rurze, kilka podbojów dyskotekowych i nagle zaczęło się kręcić. Nawet nie zauważyła kiedy, weszła w to, całą sobą. Może za głęboko? Nie, niczego nie żałowała. No dobra może jednego punktu w życiorysie, ale jest on teraz tak odległy i zamazany, że przeniosła go w niebyt. W końcu stawiała wtedy dopiero pierwsze kroki. Nauka wyrafinowania przynosiła przyjemność. Nie wiedziała czy nie uczyła się trochę za dużo na znajomych niż na obcych ale nikt nigdy nie zwrócił jej na to uwagi. Umiała łączyć zadziorność, cięty język i figlarne ciało z niewinnością serca i oczu. To chyba wprowadzało w błąd jej rozmówców. Niby zdzira, ale jak to przecież jej uśmiech jest taki delikatny, niewinny.

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Przebieranki

Dla mnie to oczywistość i banał, a nie jakaś błyskotliwa, odkrywcza rozkmina, ale pewien znajomy zaskoczył mnie kiedyś pokazując, że nie każdy myśli tak samo. Powiedział: "Nie kumam ludzi, którzy lubi

Szacunek dla ludzi pracujących fizycznie

Choć mam całkiem sporo siły w rękach i nogach (w nogach szczególnie :D), to jednak jestem drobną dziewczyną. Drobną, ale zawziętą jak się okazało. Moi koledzy od zakładania ogrodów, umęczeni słońcem

Post: Blog2_Post
bottom of page